Re: Měření výšky hladiny vody

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Listopad 16 03:32:40 CET 2021

Keď som videl tie fotky, tak mi napadlo ukázať môj systém zberu vody.
Upravil som si čistiaci kus pre odpad. Dažďová voda tak po naplnení IBC
prepadom odteká do kanalizácie
Existujú aj profi výrobky, tie ma inšpirovali. Na môj vkus boli
pridrahé, tak som to zbastlil
https://photos.app.goo.gl/QCo69rpwKHTqcAVW6

IK

Dňa 15. 11. 2021 o 18:06 Petr Zapadlo napísal(a):