Re: Měření výšky hladiny vody

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Listopad 16 10:18:04 CET 2021

Fotku nemám, tak som urobil náčrt. Skúsim vysvetliť.
Napája sa to spodom čisto s dôvodu jednoduchosti pripojenia. Musí sa to
napájať hocikde pod úrovňou max výšky hladiny a ja som nechcel vrtať
stenu nádrže.
Voda zaplaví ten čistiaci kus a vyteká čiernou 32mm trubkou do IBC.
Plnenie zospodu princípom spojených nádob. Keď sa nádrž naplní na max,
voda odteká prepadom cez zelenú trubku do kanalizácie. Ak netrafíte
výšku hladiny, stačí zmeniť dlžku zelenej trubky.  Nad tú zelenú trubku
som dal ešte striešku, lebo som pochyboval, či voda vždy tečie po
stenách...

Na zimné obdobie celý zberač jednoducho nahradím 110 odpadovou trubkou.
Teraz som si všimol, že som dal omylom dole údaj 100mm trubka - správne
má byť 110.

IK

Dňa 16. 11. 2021 o 9:18 Tomas Hamouz napísal(a):