Re: Měření výšky hladiny vody

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Listopad 10 09:08:36 CET 2021

Ale prdlajs leda. Je pravda, že hliníkové vážící trámce v čase "tečou",
ale tohle se dá vyřešit použitím trámce na vyšší zátěž.
Citlivost/rozlišení je i tak na dané použití stále dostatečná. Nejstarší
takto realizovaná instalace o které vím, že se stále používá je z roku 2017.

P.B.