PC zdroj, napred bzuci, pak hori plamenem

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 10 00:44:17 CET 2021

Ano a PG signál a jeho čas může něco napovědět i o kondenzátorech, kde
by se to jinak vzalo ?
Nejsem odborník přes zdroje ale pěkných pár PC jsem kvůli zdroji
zachránil. Většinou i s plánovaným
upgradem PC se stejně kupoval nový a silnější PC zdroj. Rezerva tam
prostě musí být.
A také jde o výrobce a tím i o kvalitu.
Jindra Polívka