PC zdroj, napred bzuci, pak hori plamenem

Středa Listopad 10 08:15:56 CET 2021

Přiznám se že PG signál neberu moc vážně --> PC zdroj tam prostě po startu
pustí 5V, motheboard nahodí reset a začne bootovat. Býval to nějaký
komparátor (LM339), některé desky ho ignorují, viděl jsem i
motheboard (ještě 286), který měl svůj vlastní PG obvod (a snad tam byl
jumper, kde se dalo vybrat, kterým PG se má řídit, jestli tím svým nebo tím
ze zdroje). Viz schéma třeba tady, nepřijde mi to moc sofistikovaný obvod:

http://pavouk.org/hw/atxps.html
https://www.belza.cz/swmodeps/compow2.htm

P.K.