PC zdroj, napred bzuci, pak hori plamenem

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Listopad 9 22:23:10 CET 2021

Ten tester sluzi na rychle zistenie, ci su vsetky napatia OK na roznych
konektoroch, vratane merania casu nabehu PG. Samozrejme, ze to iste
urobi aj multimeter a stopky, ale zabijete pol hodinu, kym s tymto
testerom minutu. A zatazove odpory vam tiez nic nebrani pridavat.

miro