PC zdroj, napred bzuci, pak hori plamenem

Úterý Listopad 9 21:48:28 CET 2021

Ty staré kondenzátory na pohled vypadají úplně normálně, nejsou vyteklé,
čepičky nejsou nafouklé ani prasklé, ani spodem nic nevyteklo. Jenom to s
nima bzučelo (zatímco s těma šuplíkovejma, které jsem vytahal kdovízčeho a
jsou kdovíjak staré, to nebzučí a jede).

Ten pán, co jsem to od něj koupil měl n aukru dokonce fotku s power supply
testerem a všechny LEDky svítily zeleně. Tester jen změří napětí, nic víc,
stav kondenzátorů nezjistí, dokonce ani funkci při zátěži. Na to mi stejně
dobře (ne-li líp) poslouží multimetr (a ještě si tam můžu nasimulovat
vlastní zátěž nějakými odpory).

P.K.