PC zdroj, napred bzuci, pak hori plamenem

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Listopad 9 21:17:45 CET 2021

Zdravím,
používám tester PC zdrojů třeba zde
https://www.gme.cz/tester-napajecich-zdroju-atx-da70601
já teda měl asi od Krupa. Mám ho kousek i procházkou.
A skouknout kondy zda nejsou nafouklé nebo zabarvené kapalinou na plešce.
Ale stát se může i tak cokoliv, taky mám jednu zkušenost mezi nebem a zemí.
A hlavně blbej ATX zdroj může vzít i desku. Takže jak nezapíná na první
stisk apod.
nebo jinak zlobí, třeba vrčí tak řešit.
To lepení "chemopremem" k něčemu nebo kondů k sobě je celkem obvyklé.
Hezký den Jindra Polívka