PC zdroj, napred bzuci, pak hori plamenem

Úterý Listopad 9 20:35:39 CET 2021

Jo, na tom zdroji je hrdě napsáno 400W, fixou na štítku puntík u PFC a že
to má 2x 12V výstup... Žádné PFC jsem uvnitř nenašel, jedině že by ho nějak
vyráběl řídící IO... A 2x 12 výstup (přídavný 4-pin napájecí konektor pro
CPU) jsou prostě různé dráty z jednoho místa. Výkon jsem teda neměřil...

P.K.

út 9. 11. 2021 v 20:05 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>