Re: zamrzání mikrotiku

Úterý Listopad 9 20:13:05 CET 2021

út 9. 11. 2021 v 19:51 odesílatel Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napsal:

> A na Mikrotik nainstalovat pingátor, vedle postavit krabičku s Arduinem
>>

> To ne, zvlášť, když jiná zařízení tohle zvládají bez problému..

 Proč ne, vždyť je to jediné možné řešení, zákazník chce jenom mikrotik,
který zamrzá, tak HW watchdog je hotfix. Drbání levou rukou za pravým
uchem, ale nic lepšího nevymyslíte. Nebo spínací hodiny, které mezi 3 a 4 v
noci vypnou napájení :-)

Jednou jsem jako WD použil nějaký wifi accespoint, hrozně levná krabička,
stará, zastaralá, pořádně nic neumí... ale v nastavení byl watchdog, který
když nedostal ping, tak restartoval to APčko, to přitom zablikalo LEDkama,
tak na jednu jsem pověsil relé. Primitivní, účinné a chodilo to.

P.K.