Re: zamrzání mikrotiku

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Listopad 9 21:19:43 CET 2021

Nevím něco je blbě, mám uptime na mikrotíku i přes 2 roky, pokud
ho zapomenu updateovat....

Spíš bych tipnul, že mu něco je, třeba kondenzátory, blbej zdroj,
nestačí výkonově, to je velmi částej úlet.
Zdroj odejde a někdo tam dá zdroj se stejným proudem ale místo 24V.... 12V.
Ono to jede pak najednou větší odběr a problém.....

Zdeněk Aster