Re: zamrzání mikrotiku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 9 19:51:10 CET 2021

út 9. 11. 2021 v 18:15 odesílatel Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal:

> Zklame-li vše, použij watchdog.

Ten tam nastavený je, jenomže když to vytuhne, tak vytuhne  asi i ten pes a
už nezaštěká.

> To mu ten Mikrotik při zatuhnutí zevnitř jede, že tvrdí, že problém je
> jen ve spojení s modemem?

Ne, ale když není spojen s modemem / nevytáčí to spojení , tak prý
nezatuhne.

Pokud jede, tak SW watchdog na tom Mikrotiku.
> Pokud nejede, tak to zákazníkovi předvést, že modemem to není.

No to už jsem mu předvedl s jiným routerem, který netuhne.
Ale on tam chce Mikrotik, vzhlédnul se v tom.  Někteří lidé nejspu schopni
opustit svoji myšlenku.

> A na Mikrotik nainstalovat pingátor, vedle postavit krabičku s Arduinem
> a síťovým modulem, která při výpadku pingu zatáhne za napájení.

To ne, zvlášť, když jiná zařízení tohle zvládají bez problému..

> PL
>
> PS. Nemám rád Mikrotik.

Já také ne, naprosto ho nesnáším, protože Mikrotik=stále nějaké problémy,
které musím řešit :-(
A když je k tomu zákazník ještě vůl, tak to je pekelná kombinace.