Re: zamrzání mikrotiku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 9 18:15:04 CET 2021

Zklame-li vše, použij watchdog.

To mu ten Mikrotik při zatuhnutí zevnitř jede, že tvrdí, že problém je
jen ve spojení s modemem?
Pokud jede, tak SW watchdog na tom Mikrotiku.
Pokud nejede, tak to zákazníkovi předvést, že modemem to není.
A na Mikrotik nainstalovat pingátor, vedle postavit krabičku s Arduinem
a síťovým modulem, která při výpadku pingu zatáhne za napájení.

PL

PS. Nemám rád Mikrotik.