Re: Měření výšky hladiny vody

Úterý Listopad 9 14:16:05 CET 2021

To kapacitní měření by mě zajímalo, hlídám takhle hladinu v otevřené
expanzce u topení. Mám tam 5 litrový plastový kanystr. Vymyslel jsem si
svoje zapojení a elektricky funguje, ale do vody jsem potopil kus nějaké
anténní dvojlinky a i když jsou dráty dost daleko od sebe, izolace se
namočí už jen tím, jak je tam vlhko a ukazuje to nesmysly. Potřeboval
bych dva samostatné dráty izolované nejlíp polyetylénem, abych moh na
konci navařit z toho polyetylénu kuličku. Ale kde takové dráty sebrat?
Nebo na svařovací dráty natáhnout smrštivou bužírku? Je to dobrá izolace
do vody?

Anděl