Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 9 14:37:53 CET 2021

A proč nevytáhnete oba konce toho drátu nad hladinu? Takže pod vodou
budou jenom dvě ideálně izolované smyčky.
Pokud běžná izolace dlouhodobě nevyhoví, tak co je ještě zastrčit třeba
do teflonové hadičky, co se používá u 3D tiskáren s bowdenovým extruderem?
Nebo do 4/2.5mm pneumatické hadičky, co se používá v průmyslu k pneumatice?

PL