Re: Nástroj na unavený disk

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 7 12:30:54 CET 2021

Posilal jsem ten link, tam je videt, co je v disku uvnitr - u toho
prvniho vidite, ze jsou to 2 plotny/4 strany.
A vetsina NAS disku ma pomalejsi tocky. Red je NASovy, ne desktopovy.
Jinak WD neznam, jsem plnohodnotne Seagatovy.

K cemu je dulezita velikost sektoru? Stejne si ty disky interne delaji,
co chteji?
J.