Re: Nástroj na unavený disk

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Listopad 7 12:37:51 CET 2021

Dobry den,

treba u ext4 muzete pri vytvoreni filesystemu porad zadat seznam vadnych
sektoru, ktere ext4 nebude pouzivat. Otazka je, jak to bude fungovat, kdyz
si disk dela realokaci.
Osobne bych disk vyhodil a dal to neresil. Proste se mu uz neda verit.

Co se tyka malych disku, napr. zmineny HDD 1TB uz za me dnes pri cenach SSD
nedava smysl.
HDD se vyplati jen kvuli velkym kapacitam, jinak rychlosti, spolehlivosti,
spotrebou a mohl bych pokracovat ne.