[OT] Podvod pri prodeji na bazaru (Marketplace)

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 4 13:46:40 CET 2021

To je stará známá klasika. Když to není pojištění, tak je to poštovné nebo nastrčený bílý kůň, který to osobně vyzvedne a následně zapře…

Často komunikujete s robotem, který prochází webové inzerce a zkouší to. On se občas někdo asi chytí, jinak by to dávno vzdali.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, November 4, 2021 1:38 PM
To: HW-news
Subject: [OT] Podvod pri prodeji na bazaru (Marketplace)

Přátelé,

prodávám něco (robovysavač) na marketplace (kdo neznáte, to je bazar na facebooku).

Přišla zpráva, že někdo má zájem, trošku lámaná čeština, nezdálo se mi to, nicméně podle profilu na FB je to Polka... říkám si OK, tak se domlouváme a že si pro to pošle Fedex. Říkám OK, proč ne, ještě jsem takhle nic neprodával, ale jestli mi daj do ruky peníze ať si pro to přijedou. No a co myslíte? Prej že musím poslat 1280 Kč jako pojištění. Odpovídám, že nebudu nic platit --> druhá  strana "opouští skupinu" = konec komunikace.

Podvodníci, furt to zkoušej.

Pavel Kadečka.