[OT] Podvod pri prodeji na bazaru (Marketplace)

Čtvrtek Listopad 4 13:37:59 CET 2021

Přátelé,

prodávám něco (robovysavač) na marketplace (kdo neznáte, to je bazar na
facebooku).

Přišla zpráva, že někdo má zájem, trošku lámaná čeština, nezdálo se mi to,
nicméně podle profilu na FB je to Polka... říkám si OK, tak se domlouváme a
že si pro to pošle Fedex. Říkám OK, proč ne, ještě jsem takhle nic
neprodával, ale jestli mi daj do ruky peníze ať si pro to přijedou. No a co
myslíte? Prej že musím poslat 1280 Kč jako pojištění. Odpovídám, že nebudu
nic platit --> druhá  strana "opouští skupinu" = konec komunikace.

Podvodníci, furt to zkoušej.

Pavel Kadečka.