[OT] Podvod pri prodeji na bazaru (Marketplace)

Čtvrtek Listopad 4 14:00:54 CET 2021

Jako ty historky, jak někdo naposílal třeba desítky tisíc... přitom je to
jednoduché, já prodávám, kupující platí, jestli si pro to pošle třeba
jezdce na jednorožci, jeho věc.

Prodával jsem asi před půl rokem myčku, zánovní, asi rok používanou, ještě
v záruce, akorát po přestěhování mi zbyla, protože v novém bytě myčka je
(navíc užší). Volal mi nějaký Ukrajinec, abych mu natočil video, jak
funguje, tak jsem ji napojil na dvoře na vodu (myčku jsem měl odloženou v
garáži), myčka svítila, hučela, vypouštěla vodu, stačilo mu to. Pak jsem mu
ji někam vezl, tak byla celá parta Voloďů v nějakém asi pronajatém domku.
Zaplatil hotově, no problem. Trošku risk to byl, že pojedu zbytečně, ale i
přes východní přízvuk jsem to vyhodnotil věrohodně. Zkoušel jsem, jestli mi
pošle zálohu na účet, prý nemá účet... Byl to nakonec slušnej chlap.

P.K.