CCS stdio FILE

Pondělí Listopad 1 07:06:41 CET 2021

V případě FILE vůbec není potřeba vědět, co je uvnitř, nikdy se na ta data nesahá
přímo. Jsou to nějaké věci závislé na cílovém systému, uživatel k souboru přistupuje
výhradně pomocí funkcí, které FILE mají jako identifikátor souboru a má zakázáno do
FILE hrabat sám. Co je potřeba s tím souborem udělat, se zařídí pomocí dalších
parametrů té které funkce.

D.O.