CCS stdio FILE

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Listopad 1 10:15:47 CET 2021

To mi je jasne, ale ja potrebuji konretni strukturu, se kterou zdrojaky
pracuji.

Otazka je stejne jasna: Jak prepsat  projekt z CCS  ve kterem je
definice FILE myfile  pro MPLAB XC8 kdyz dany typ FILE nema (nebo muze
byt jinak strukturovany) ?

Musim si ji vytvorit. A abych to nemusel dedukovat ze zdrojaku, je
reseni tu danou strukturu pouzit hotovou a ta musi byt definovana v
nejakem .h souboru v CCS.

Proto byl muj dotaz  smerovan na nekoho kdo CCS ma instalovane.

Libor