Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 1 06:12:04 CET 2021

obcas me rozladi, ze moje preferovana doprava tam je, ale na konci nejak
zahadne neni nabidnuta. mozna podle vahy, rozmeru atd. nakonec vyberou
tu pro ne vyhodnejsi. objednavam, ale jako "technik" uplne normalni
lehke a male veci, tak jsem si nevsiml kde se to pokazi. jako vesnican s
pobockou posty cca 8km, si proste musim vybirat. kvalita "posledni mile"
se prubezne meni, znam casy kdy dopravky ke me jezdej atd. PPL a posta
jezdej skoro uplne presne/stejne pokazde a neni problem si tak
naplanovat den(i bez aviza). posledni zasadni postovni problem je(mozna
jen u nas ?) nemoznost zaplatit balik do ruky KARTOU. ostatni dopravky
se hlavne asi kvuli covidu polepsily a tam to neni problem, pokud si to
odesilatel nepreje jinak :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65