Re: Dlouhodobá tepelná odolnost chemického cínování PCB

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Květen 31 15:16:35 CEST 2021

Kdysi davno jsem si samodomo desky taky cinoval touhle lazni.
Stejne problemy. A proto jak sel cas, tak uz desky radeji objednavam hotove.

Ten rozklad SnCl2 je pekne popsan na wiki.
Ono i v bezpecnostnim listu (u Macha) je v kapitole 10 uvedeno ceho se
vyvarovat: expozici vlhkosti a vzduchu (kysliku).

JURP