Re: Dlouhodobá tepelná odolnost chemického cínování PCB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 31 17:06:52 CEST 2021

Díky za info.

Zkusím tomu ještě dát šanci tím, že odeberu horní vrstvu a zkusím to
namíchat z materiálu, který byl v pixle hlouběji.
Jestli to opravdu reaguje s kyslíkem, tak toho tam moc nemohlo být. Tak
snad to nezasáhlo celý obsah balení.
Pokud to nepůjde, tak asi přejdu na síran cínatý. Ten je prý
stabilnější, a to i lázeň z něho namíchaná.

Řešení objednávat místo toho hotové desky nechci.
Přijde mi to něco ve stylu: "nejdou mi ve fotbale přihrávky levou nohou,
tak se na fotbal dívám jenom v TV, tam ty přihrávky levou umí".

PL