[OT:] USB-C / Thunderbird dual display replicator

Čtvrtek Květen 27 15:25:43 CEST 2021

Tohle mám a funguje to, notebook mám HP probook:

https://aukro.cz/vyprodej-vako-ucn-3270-11v1-usb-c-dokovaci-stanice-hub-6984236595

Oba monitory mám připojené přes HDMI a každý je jiný (= s jiným
rozlišením). Má to ještě VGA, ale nepodařilo se mi zprovoznit 3 monitory k
tomu připojené, nejspíš je to i omezením grafiky/notebooku.

USBčka taky fungují (akorát to USB-C, co na tom je, neslouží pro připojení
zařízení, ale nejspíš nabíječky, kterou nemám - notebook napájím přes
originální zdroj HP).

Má to i ethernet, ale jednou mi to nějak zahaprovalo a přepojil jsem kabel
do síťovky v notebooku a od té doby jsem to neměnil, jinak by to snad
fungovalo, ale nechce se mi dělat pokusy, aby mi pak kleklo připojení do
firemní sítě, když to nejmíň potřebuju.

Jinak mám ještě tenhle adaptér Lenovo USB-C na displayport a nemám pro něj
využití, nechcete ho?

https://www.lenovo.com/us/en/accessories-and-monitors/cables-and-adapters/adapters/CABLE-BO-USB-C-to-DisplayPort-Adapter/p/4X90Q93303

P.K.