[OT:] USB-C / Thunderbird dual display replicator

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 28 00:35:30 CEST 2021

Díky, podívám se po ní, za těch pár korun to má smysl zkusit. Hodně USB-A
potěší, to USB-C bude asi jen pro PD, což je pro mne naopak plus. (Teď
koukám, že třeba na eBay za to chtějí poměrně nehezké peníze -
https://www.ebay.com/itm/174394541835) Jinak díky za nabídku, ten adaptér
nevyužiju, já bych to vážně chtěl mít jako "velké" pracoviště - dva
monitory, klávesnice, a to všechno jedním malým kablíčkem.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Kadečka
To: HW-news
Sent: Thursday, May 27, 2021 3:25 PM
Subject: Re: [OT:] USB-C / Thunderbird dual display replicator

Tohle mám a funguje to, notebook mám HP probook:

https://aukro.cz/vyprodej-vako-ucn-3270-11v1-usb-c-dokovaci-stanice-hub-6984236595

Oba monitory mám připojené přes HDMI a každý je jiný (= s jiným rozlišením).
Má to ještě VGA, ale nepodařilo se mi zprovoznit 3 monitory k tomu
připojené, nejspíš je to i omezením grafiky/notebooku.

USBčka taky fungují (akorát to USB-C, co na tom je, neslouží pro připojení
zařízení, ale nejspíš nabíječky, kterou nemám - notebook napájím přes
originální zdroj HP).

Má to i ethernet, ale jednou mi to nějak zahaprovalo a přepojil jsem kabel
do síťovky v notebooku a od té doby jsem to neměnil, jinak by to snad
fungovalo, ale nechce se mi dělat pokusy, aby mi pak kleklo připojení do
firemní sítě, když to nejmíň potřebuju.

Jinak mám ještě tenhle adaptér Lenovo USB-C na displayport a nemám pro něj
využití, nechcete ho?

https://www.lenovo.com/us/en/accessories-and-monitors/cables-and-adapters/adapters/CABLE-BO-USB-C-to-DisplayPort-Adapter/p/4X90Q93303

P.K.