[OT:] USB-C / Thunderbird dual display replicator

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Květen 27 12:23:14 CEST 2021

Tohle by nemohlo být?

i-tec USB-C Metal Nano 3x Display Docking Station, Power Delivery 100 W
Syn použil nižší model (jen jeden hdmi) na uvedeném NB a fungovalo to
OK, s tímto konkrétním však zkušenost nemám.

Petr