RE: OT: váha

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Květen 26 18:29:54 CEST 2021

To si myslite ze bude nejaka chemie.

Dnes uz nekoupite prakticky nic co by nebyl olej ci  jine placebo. Teda pokud nemate jedarskou zkousku. Dokonce uz anii Kuprikol  neni ☹

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: středa 26. května 2021 18:19
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: váha

Klidně to na sebe prásknu - je to chytrá houba. Má tam být 0,5 g/l, tak jsem pořád sypal a pořád nula. Takže nevím, kolik jsem toho tam nasypal, ale prý se to předávkovat nedá. Stejně zase dneska pršelo, tak jako bych to ani nestříkal :-( Broskev proti kadeřavosti listů a hruška proti rezavění. Ještě jednou to nastříkám a příště už žádné bio, ale pořádnou chemii :-)

Anděl

Hlavně se neprokecněte, jaký prášek a kdyby něco, je to cukr :-)

P.K.