RE: OT: váha

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Květen 26 19:19:49 CEST 2021

Njn, technologie dvojího užití. Napřed dávkovat chytrou houbu, potom pěstovat nejmenovanou bylinu a nakonec rozvážit výsledný produkt:-)

A přitom se korekce šumu taky projevuje, nejen u 0. Zejména setinkové váhy jsou v tomhle hodně chytré, některé si pamatují i předchozí hodnotu, takže když je hmotnost blízká, ukážou znovu to co před tím:-)

PH

Od: Vláďa Anděl
Klidně to na sebe prásknu - je to chytrá houba. Má tam být 0,5 g/l, tak jsem pořád sypal a pořád nula. Takže nevím, kolik jsem toho tam nasypal, ale prý se to předávkovat nedá. Stejně zase dneska pršelo, tak jako bych to ani nestříkal :-( Broskev proti kadeřavosti listů a hruška proti rezavění. Ještě jednou to nastříkám a příště už žádné bio, ale pořádnou chemii :-)

Anděl

Hlavně se neprokecněte, jaký prášek a kdyby něco, je to cukr :-)

P.K.