Re: OT: váha

Středa Květen 26 18:19:05 CEST 2021

Klidně to na sebe prásknu - je to chytrá houba. Má tam být 0,5 g/l, tak
jsem pořád sypal a pořád nula. Takže nevím, kolik jsem toho tam nasypal,
ale prý se to předávkovat nedá. Stejně zase dneska pršelo, tak jako bych
to ani nestříkal :-( Broskev proti kadeřavosti listů a hruška proti
rezavění. Ještě jednou to nastříkám a příště už žádné bio, ale pořádnou
chemii :-)

Anděl