bezdratovy kontakt/y 433Mhz / nahrada dratu ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Květen 22 10:25:58 CEST 2021

k tomu basteleni. nasel jsem prave i ruzne stavebnice, treba v gme
https://www.gme.cz/stavebnice-flajzar-kp4rx-prijimac-s-plovoucim-kodem ,
nebo neco na dratek.cz
https://dratek.cz/arduino/3089-433mhz-rele-1-kanal-dc12v10a-na-dalkove-ovladani.html?gclid=CjwKCAjw-e2EBhAhEiwAJI5jg1HMNrwKbF-_fdx7OveP-4Zw8p1p4g-BEGePKFTYEHQIqI44Hj8BlRoCHBcQAvD_BwE
  .
takze jsem myslel slozit to z nejakych modulu, ktere jen doplnim
napajenim a krabickou.
pokud v tom je nejaky system/standart.
tech informaci okolo 433Mhz je ale mraky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín