bezdratovy kontakt/y 433Mhz / nahrada dratu ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Květen 22 11:03:33 CEST 2021

Ty stavebnice mají jednu drobnou mouchu - obsahyjí procesor, ve kterém
je nahraný nějaký program, včetně manufacturer ID. Pokud se to má blížit
slovu bezpečka, hodí se, aby to byl tvůj vlastní manufacturr ID.

Stejně to není nic než modul přijímače, procesor a modul s relátkem.