bezdratovy kontakt/y 433Mhz / nahrada dratu ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Květen 22 10:19:33 CEST 2021

Co to znamená trochu bastlit?
Já jsem si hrál s KeeLoq a to je docela použitelné.
Na vysílací stranu se koupí HCS301 a na přijímací se přeloží příklad pro
arduino. Já teda přeložil příklad pro PIC, ale to je podobné.

Pak rozeznáš který vysílač odeslal jakou kombinaci 4 kláves, takže není
problém 4x14 kanálů.