bezdratovy kontakt/y 433Mhz / nahrada dratu ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Květen 22 09:54:12 CEST 2021

hezky vikend.
potreboval bych doplnit kamerovy system, ktery ma 4 alarmove vstupy, k
uz instalovanym pir senzorum a pripadne doplnit dalsi. asi kvuli dosahu
nejlepe na 433Mhz ? Nasel jsem neco u hadexu, 4 kanalovy prijimac
https://www.hadex.cz/t335b-dalkove-ovladani-prijimac-zab4pc-433mhz-4-kanalovy-napajeni-12v/
.
K tomu lze dokoupit i primo pir,nebo dverni spinac, ale radeji bych neco
univerzalniho, jako nahradu vzdaleneho kontaktu. at uz od instlovaneho
pir cidla, nebo neco co si doplnim sam. cidel bych urcite rad vice jak
4. tedy treba 4 kanalovy prijimac a k nemu moznost pripojit/doucit xx
vzdalenych kontaktu, vlastne do max. ctyr skupin. nemusi to byt uplne
zadarmo, ale  muzu i trochu bastlit. idealne objednatelne v CR. hodne
jsem nasel cele alarmy GSM, ale to bych nechtel.
detekce pohybu pres kamery je bidna a zaznam pres pir/kontakt bude
nutny. nejedna se o kriticke nasazeni, jen soukrome, ale mohlo by byt
funkcni :-)
dik za info a tipy.
tomik.

--