[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Pondělí Květen 17 22:21:33 CEST 2021

To je vyčerpávající rozbor, klobouk dolů.

Tahle diskuze, co je a co není pitná voda, mi připomněla jinou diskuzi,
začalo to dotazem cca "můžeme sníst 3 měsíce stará vejce?" A pak jestli ty
data minimální trvanlivosti něco znamenaj...

Každý svého štěstí strojvedoucí, měsíc prošlej jogurt vyhodím, protože
nebudu zkoušet, jestli se po něm jenom poseru nebo taky bobleju... archivní
vejce jsou dobrá jako přísada do malty... a pitná voda, já osobně
respektuju, že jen ta studená kohoutková je pitná a to druhé radši ne. 100x
se vám nic nestane, po 101 vám bude nějak divně od žaludku a budete dumat,
čím to bylo, pak budete v noci běhat mezi ložnicí a koupelnou... a přitom
by stačilo jen odtočit teplou než si naberu do sklenice. Nebo nevyhazovat
tu zpětnou klapku.

Pavel Kadečka.