Re: zásilky z číny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Květen 15 14:01:57 CEST 2021

Myslím, že existuje i možnost, že se jedná o součástky, vykoupené z
nadbytečných zásob po ukončení sériové výroby , nebo s prošlou záruční
dobou, například z hlediska pájitelnosti.  V Číně jsou i výrobci
elektroniky, kteří musí dodržovat určité standardy a někdy jim součástky
zbydou nebo projde doba použitelnosti.
Ale kdo ví, jak to doopravdy je.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW