Re: zásilky z číny

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Květen 15 12:24:10 CEST 2021

Tak oni jsou obecně tři možnosti:
ta  nejhorší, jedná se o padělek nebo něco přeznačeného

druhá, že se jedná o recyklované obvody, vytažené nebo vypájené ze
zařízení určených k likvidaci, zde se jedná o originální obvody ale už
mají něco naběháno, což nemusí vadit, obzvláště když sháníte nějakou
exotiku co už se nevyrábí.

ta třetí a bohužel zároveň nejméně pravděpodobná je že se jedná o novou
originál součástku
Libor