Re: zásilky z číny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Květen 15 22:25:43 CEST 2021

Z číny mi bude smutno po některých záležitostech, jako jsou levná
arduina a hlavně arduina s procesorem LGT8F
Hodně lidí nad nimi pohrdá, já je považuji za jednoduchou možnost, jak
dostat jednoduchý osmibit se spoustou příkladů (arduino) na kmitočtu
32MHz. Za cenu poloviny kočičí konzervy.

Kupuji ta, která jsou rovnou značená LGT8, vím na čem jsem. AD řevodník
stojí za starou bačkoru. DA převodník odpovídá ceně. ale v digitálním
světě je procesor celkem v pohodě. Pochopitelně nevěřím tomu, že EEPROM
udělá 100k zápisů, ale stále je tu dost aplikací, kde je to jedno.

Přijde mi to o něco lepší, než když jsem koupil v místní zelenině s
modrým slonem diody SS34 a ty jsou snad třikrát přeznačené. Je naprosto
patrná vrstva laku, pod kterou prosvítá jiný text.