[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Květen 14 23:05:29 CEST 2021

Dobrý den

Před časem jsem si doma montoval nový bojler a po zjištění kolik vody mi
za týden nakapalo z pojistného ventilu jsem si do zpětné klapky udělal
drážku a je klid. Expanzka by to sice taky vyřešila ale na teplé vodě
moc dlouho nevydrží. Poměrně rychle odchází membrána. Buď se prodře,
nebo zteří. Mám vlastní studnu a nevadí mi když se trocha teplé vody
dostane zpátky do studené. Akorát je dobře občas prohýbat pojistný
ventil aby úplně nezarostl.

S.P.