[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Sobota Květen 15 12:48:33 CEST 2021

To samé ovšem můžete napsat i o elektřině, a jak to pak dopadá. Vláken
Francúzský robotník tu už bylo několik.

Taková legionela je prevít a když se vám v málo používaném bojleru v EKO
režimu namnoží a pak ji natlačíte do pitné vody ze studny
(nechlorované), můžou mít členové domácnosti velké problémy.

Dvě připomínky k probíraným věcem:

K pojišťáku: Taky jsem měl předloni dlouhý účet za vodu kvůli prožranému
pojišťáku s klapkou s přepadem do odpadu. Trvalo to dlouho než jsem byl
jednou doma sám a ten zvuk tekoucí vody byl slyšet a přitom nic v
domácnosti nejelo ... Nám kyselá a ultraměkká voda armatury žere, ale
nezanáší.

K Dražickým bojlerům: Mám 13 let starý a už tak 8 let se mi kroutí
plasty pod bojlerem, zaklapávací dvířka jsou trvale otevřená už 12 let,
prostě nedrží a už odpadává i ten přišroubovaný kryt. Ale jinak je
bojler jak nový. Pak mám 3 roky starý nezapojený kombiňák v kotelně, jen
visí na zdi a ta dvířka už spadla také, teď slouží jako schránka na sirky.

Standa