[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Květen 14 14:15:48 CEST 2021

Poskodit spatny ventil je z rieseni:
"Navonok to vyzera OK, a funkcnost znefunkcnime... vobec nechapeme, naco by
tam mal byt, ale vsetci to dam davaju, tak predsa nemozeme byt horsi...
ved sme profici s 30-rocnou praxou..."

Ruky olamat ! ! !

 Kvoli takym "odbornikom" si vyrobcovia vyzaduju montaz niekym, kto ma
"peciatku", aby sa dalo dohladat, kto bol to h*v*do. Peciatka byva
citatelnejsia ako podpis.

Totalne nepochopenie, na co tam vlastne spatna klapka je...
Totalna neschopnost pochopit, ako to ma fungovat a spravit to dobre. Tak
nech aspon nevyzera, ze som neschopny a kvapka voda vonku.

Rada z urovne "Modreho konika"

Poskodite cielene aj spatnu klapku napr. na sacom kosi v studni? Aby voda
stiekla a cerpadlo nenasalo?

Premostujete bezne diody paralelne odpormi, aby za diodou nebolo prilis
velke napatie, tak nech to stecie naspat?

Premostujete napr. istic paralelne drotom, aby to fungovalo "lepsie"?
Ved nech cast toku vody/prudu ide pomimo prvku, ktoremu nerozumiem/nechcem
rozumiet, naco ho tam mam dat ?

Dodo

Dňa pi 14. 5. 2021, 13:21 Lubor Otta <butan na centrum.cz> napísal(a):