Re: [OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Květen 14 13:21:34 CEST 2021

Ten zářez je dobré řešení, ale nesmíte mít na přívodu redukčák, ani druhou zpětnou klapku u vodoměru, která tam je dnes předepsaná. Pokud máte studnu tenhle problém odpadá.
Vyřadit úplně klapku u bojléru není dobré, protože při poklesu tlaku může voda z bojléru vytéct a shořet spirála.
Lubor