[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 20:31:18 CEST 2021

Tiez som si doma instaloval Drazicky OKC NTRR300 sam.

Ale clovek musi vediet co robi,  aby to neskoncilo napriklad takto:

http://www.odbornecasopisy.cz/elektro/casopis/tema/exploze-elektrickeho-ohrivace-vody--14866

Ak sa nemylim, tak v tomto pripade po obhliadke statikom musela byt budova
hotela  zburana.

Takychto podobnych pribehov vygooglite viacej...

Aj na strane "bezpecnej vody" to nie su len 2 rurky,  ale spatny ventil na
privode studenej,  aby sa z bojlera TUV roztaznostou nedostavala do ruriek
studenej (pitnej) a zaroven pretlakovy ventil, aby pri zohrievani mohol
uniknut pretlak,  pripadne + expanzka, aby z pretlakoveho ventilu stale
nekvapkalo.
A pravidla o tom, kde moze a kde nesmie byt umiestneny akykolvek ventil...
atd.
Pri nestlacitelnosti vody vie tepelna roztaznost urobit celkom velke
navysenie tlaku.

Dodo

Dňa št 13. 5. 2021, 18:25 Fanda Kopriva <info na elektronikavyvoj.cz>
napísal(a):