[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Květen 13 18:23:32 CEST 2021

dobry den
koupil jsem ten samy (ale ne u Alzy) a instaloval si ho sam.
fungoval tyden a zacal vyhazovat pojistky - byl tam zkrat za regulatorem.
Tak jsem sehnal mistniho chlapika, co mel drazice na starosti.
Prijel druhy den a vyndal topne teleso a vycistil trubku v ktere je ulozene.
Dopredu tusil co to bude - okuje zkratovala spiralu na trubku.
Dokonce jsem nenasel ani zarucak a nebyl to problem.
Opsal si vyrobni cislo a rekl ,ze si mame pro jistotu napsat o kopii.
Takze zalezi asi na danem jedinci ,jak se k tomu postavi.
Mne prekvapilo ,ze renomovany vyrobce ma takovy problem s technologii
vyroby.
fanda