[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Květen 13 18:54:19 CEST 2021

Žádný záruční list IMHO podle zákonů už dávno neexistuje. Dokumentem, od kterého se záruka odvíjí je doklad o koupi - tedy účtenka. Ale právník nejsem a mám to pouze z "jedna paní povídala" tak třeba to někdo vyvrátí.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Thursday, May 13, 2021 6:20 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Předpokládám, že v záručním listu bude někde kolonka na razítko od instalatéra, který má provést instalaci. Takže kvalifikace je vázaná živnost nebo firma, která se tím zabývá. Někdy je tím podmíněná i rozšířená záruka, 2 roky povinně a cokoliv nad za splnění určitých podmínek (pravidelný servis, odborná montáž, atd.).