[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Čtvrtek Květen 13 20:37:28 CEST 2021

Jo tohle znam, stavajici bojler nam instaloval "odbornik" a udelal vyvod
z pojistneho ventilu skrz zed ven... Jenze ten pri tuzsi zime zamrznul a
asi neco povolilo, protoze od te doby bojler kape. Predelal jsem to do
nadrzky na WC ale ted premyslim, jestli resit tesneni 16 let stareho
bojleru nebo rovnou koupit novy...
Taky me napadlo, nahradit to prutokovymi ohrivaci na 3-4 mistech, jaky
vykon je tak optimalni pro drez a pro sprchac/vanu? Ale spousta bourani
a tahani 3f kabelu, moc se mi do toho nechce. Snad v kuchyni na zkousku,
tam je 3f privod ke sporaku blizko.