[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 13 20:21:33 CEST 2021

Co je prosím za problém s chráničem v případě elektrického bojleru?
Pokud to nemá nějaké takové to zvěrstvo jako nekrytou spirálu, tak tam
snad v případě správné funkce žádný proud unikat nebude, ne?

Já jsem vždy všechny vodu-ohřívající spotřebiče měl normálně přes
chránič (bojler, pračka, rychlovarná konev - všechno stejný princip
práce a srovnatelný příkon).

PL