[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Čtvrtek Květen 13 20:34:02 CEST 2021

Třeba u saunových kamen, kde jsou taky spirály v keramice v nerez
trubce, bylo v návodu přímo napsané, že se nemají připojovat přes
chránič. Dal jsem je přes chránič a dobrý, ale v té sauně jsme byli
zatím 4x. Co to udělá za 10 let, netuším.
V topném tělesu může být v keramice nasáklá vlhkost, i když ta se po
zahřátí dostane ven. Nevím, jestli taky ta keramika nějak podstatně
nesníží odpor, když se zahřeje. Teda určitě jo, ale jestli až na takovou
hodnotu, že by to vadilo.

Anděl