Re: [OT] Závody F1 - bylo Dukovany

Čtvrtek Květen 13 15:14:10 CEST 2021

No a s tím přínosem konstrukce závodních vozů pro vývoj normálních aut
to taky nebude tak slavné. Škodovka měla motorsport, údajně na těch
sportovních autech bylo tolik věcí jinak, že to pro vývoj a výrobu
běžných aut přestávalo být zajímavé. Teď jak začali šetřit, motorsport
pomalu končí - teda pokud už neskončil úplně.

Anděl